När tiden liksom går för fort

 
Noga valde han avslutningskläder. Paisleymönstrat och rött, till min stora glädje.
 
 
 
Imorgon kommer Ludde hem. Det ska bli så härligt, längtar så efter honom.
Vi har massor att se fram emot denna vecka. Det börjar med avslutning för honom på onsdag, och jag har lovat restaurangbesök för att fira. På tosdag har jag avslutning, och på fredag, vet ni? Då ska alla pastelliga pompoms och prickiga bokstavsvimplar fladdra i vinden ute på landet, samtidigt som en stor skara familj, släkt och vänner ska samlas för att fira att världens bästa lillasyster tar studenten. MIN lillasyster!
 
 

Kommentarer
Postat av: Miss Baby Peaches

Låter som en härlig vecka! Och du, grabben har galet bra smak!

2014-06-08 @ 20:30:32
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0